Nerušte děti při hře! Volá LEGO kampaň

neruste-deti-pri-hre-vola-lego-kampan-ico.jpg
Kampaň, která se v originále jmenuje „Do not disturb playtime“, upozorňuje na to, že rodiče často tráví více a více času se svými mobilními telefony.

Kampaň LEGO se objevila v době, kdy je časové vytížení rodičů mimořádné. Skloubit děti, rodinu a kariéru – to není jen tak. A do toho globální závislost na mobilních technologiích. Především telefonech a tabletech, které rodiče neodkládají, ani když si hrají právě s dětmi. Potomci pak rychle přebírají tyto vzorce chování, které u svých rodičů vidí a které psychologové považují za problematické.

 

LEGO kampaň

Foto: Shutterstock

 

Jak na to chtěla upozornit kampaň LEGO? Po 21 únorových a březnových dní LEGO team nedával v čase batolecích her (mezi 5. hodinou ranní a 8. hodinnou večerní na sociální sítě žádné příspěvky. Poselství je jasné: nenechte se vyrušovat sociálními sítěmi. Věnujete všechen svůj čas dětem a rozvíjením jejich kreativity a schopnosti učit se hrou.

 

Věnujte se raději hře :)