LEGO je i nadále firemní stříbro

lego-je-i-nadale-firemni-stribro-ico.jpg
A v roce 2019 v tvrdé konkurenci obhájilo pozici 2. nejcennější světové značky.

Znáte to, nahoru se stoupá vcelku lehce. Daleko složitější je získané pozice a tituly obhajovat. O to je víc obdivuhodné, že se LEGO umístilo v první desítce nejcennějších značek již podeváté za sebou.

LEGO za sebou v žebříčku sestaveném Reputation Institute (žebříček hodnotí například společenský přínos, inovace, služby, vztah k zaměstnancům i ekonomické výsledky) nechalo konkurenty od Walta Diesnyho a Netflix, oděvní špičku Adidas či technologické gignty jako Microsoft, Sony nebo Canon. A komu patří příčka nejvyšší? Švýcarské hodinky jsou stále pojem a výrobci Rolex musíme k prvenství pogratulovat.

K úspěchu dodal generální ředitel LEGO Niels B. Christiansen:

„Jsme velmi šťastní a toto ocenění ze strany veřejnosti přijímáme s pokorou. Výsledek odráží oddanost, se kterou naši zaměstnanci každý den přinášejí po celém světě dětem radost s hry s LEGO. V roce 2018 se nám podařilo prosadit v hračkářském průmyslu nové trendy, vyrostli jsme globálně a pomohli jsme milionům dětí prožít krásné chvíle s hrou. Tisíce zaměstnanců společnosti LEGO po celém světě mohou být hrdí na to, že široká veřejnost takto skvěle na značku LEGO nahlíží.“

„Co nás v žebříčku dostalo tak vysoko? Děti a rodiče na celém světě chápou a uznávají náš cíl – chceme pozitivně ovlivnit svět pro další generace. A přinášet zábavu, které dětem pomáhá rozvíjet základní dovednosti, jaké pro svůj budoucí život potřebují.“