Komu patří budoucnost? Kreativním dětem… a stavebnici LEGO

komu-patri-budoucnost-kreativnim-detem-a-stavebnici-lego-astronaut-ico.jpg
Slavná newyorská reklamní agentura Ogilvy & Mather stojí za kampaní, která má zdůraznit důležitost kreativního myšlení u dětí. Bystré mozky od Ogilbvy v neobyčejně působivé kampani použili, jak jinak, stavebnice LEGO.

Kampaň se skládá ze dvou částí: ta první, Imaginace – představivost, zachycuje knižní nebo pohádková zvířata či příšery. Pomocí nečekaných nápadů je oživuje v LEGO kostkách: velryba se ve vlně vynořuje před velrybářským člunem, obří opičák King Kong obsadil věž z hi-fi reproduktoru.

 

LEGO kampaň: velryba

LEGO kampaň: opičák

 

Druhá část kampaně, nazvaná Postav svou budoucnost, dětem pomáhá zhmotnit jejich sny a ambice – tak jak si děti představují své vysněné povolání. Ať už jde o požárníka, astronauta nebo rockového kytaristu – i zde důležitou roli hrají LEGO kostečky. Z nich si děti v kampani staví uniformy své budoucí profese. Podívejte se.

 

LEGO kampaň: kosmonaut

LEGO kampaň: hasič

 

Zdroj a foto: designboom.com + behance.net