Kampaň Milan pro LEGO bodovala na cenách EFFIE

kampan-milan-pro-lego-bodovala-na-cenach-effie-ico.jpg
EFFIE – tedy effectiveness, efektivnost. Takto se jmenují každoroční ceny, které hledají ty vůbec nejefektivnější reklamy. Letošní ročník byl už dvacátý a mezi oceněnými je i kampaň Milan pro LEGO.

Milan Reindl. Možná ho znáte z víkendové přílohy některých českých novin. Možná si jeho jméno pamatujete z televize, kde ukazoval, co vše se dá z LEGO kostek postavit. Milan totiž patří k designerům pracujícím pro společnost LEGO. Původně učitel angličtiny, který si z LEGO stavěl jen po volných večerech. Než získal práci snů v LEGO – vymýšlí nové modely a stavebnice. A jako takový se stal i oficiální PR kampaně, která měla představit stavebnice LEGO Technic. Ale proč nenecháme o kampani mluvit samotného Milana? 

Video: Milan pro LEGO

 

S LEGO Technic
se dají dělat super věci :)